hoe moet ik port forwarding beveiligen?

ik heb een port forwarding aan staan naar mijn netwerk HD zodat ik die van buitenaf kan bereiken. dit heb ik via het kopje "virtual server "op de router pagina gedaan. hoe kan ik dit beveiligen zodat anderen niet zomaar op mijn netwerk hd kunnen door simpel weg het adres in te typen. ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Door een HD te kopen die dat ondersteund. Als de poort openstaat kan iedereen erbij als ze jouw ip en gebruikte poortnummer kennen.
Er zijn echter veel betere manieren om je HD beschikbaar te maken die wel te beveiligen zijn. Installeer eens een web of ftp server met als home directory de HD scchijf
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met moeite :).
Googlen :).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sommige dingen lijken te voor de hand te liggen: zoek op google naar gratis ftp server, volg de stappen en lees de handleiding