Ik gebruik al jaren Avira of AVG free.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja de grote virus scanners bieden vaak ook een basis virus scanner aan en deze werken net zo goed, alleen hebben ze vaak minder functies zoals een firewall, spam filter, anti malware enz enz.
persoonlijk gebruik ik al jaren AVG Free, en nooit problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik gebruik al jaren avast.. hier zit alles erop en eraan ... wordt gewaarschuwd voor malware enzo ... geheel gratis je kan wel extra aanvullingen kopen maar heb ik zelf ook nog nooit gedaan en nog noot een virus gehad op mijn computer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jahoor veilig en goed.
Gebruik al jaren gratis Avast .
Nooit problemen .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, het is vertrouwelijk om dat te downloaden. Maar je moet altijd uitkijken als je wel op de goeie site terecht komt.
Download een van de bekendste virusscanner en je zit altijd goed.

Je kan ook een virusscanner kopen vaak heb je meerder functie aan zoals:
- Firewall
- Anti spam
Enz.

Maar een gratis virusscanner is goed genoeg.
(Beter iets dan niks)

Ik gebruik Microsoft Security Essentials, vind ik een goeie virusscanner. (ook gratis*)

Groetjes.

* Uw pc moet wel beschikken over legitieme Windows.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe het via cnet.com. Deze site controleert of er virussen en dergelijke in de programma's zitten. ook een onderstaande site gebruik ik: info en downloadmogelijkheden.