Direk verwijderen..!!!
is virus
mailtjes zonder afzender of dergelijk zijn meestal virussen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meteen verwijderen!

Ik kijk eerst altijd via webmail naar de afzenders en onderwerpen van de mailtjes. Mailtjes met onbekende afzenders en verdachte onderwerpen verwijder ik eerst voordat ik ze binnenhaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vaak spam, soms virussen of trojans, dus weg ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er niets in de mailtjes zelf staat kan dit van je provider af komen.
Die laat dan soms een gedeelte, de notificatie, door van spam of virus mailtjes die door hun systeem gefilterd worden.
Even bij je internet provider navragen kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Virus gooi weg mijn computer is daardoor een keer omploft!!!!!!!!!!!!