Anonymous actief op site van PostNL?

Zou het kunnen kloppen dat anonymous actief is op de site van postnl? Er is namelijk een pakketje naar mij onderweg, en de barcode (tracktrace) kan de site niet vinden. Bovendien lijkt mij de link erg opvallend. Zie bijlagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dat de tekst "Anonymous" voorkomt in de url, wil nog niet zeggen dat de groep Anonymous daarmee te maken heeft.
Anonymous is gewoon Engels voor anoniem.

Toegevoegd na 1 minuut:
ShowAnonymousLayover=False is een parameter voor deze pagina. Dat is gewoon legitiem.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is vrij normaal je pakketje wordt pas gescand in het sorteercentrum
dus het kan ene tijde duren voordat de track and trace in het systeem is verwerkt
capthavoc
12 jaar geleden
Als je het pakje vandaag besteld hebt dan kun je na 20.00 uur pas kijken of het traceerbaar is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is zoiets als de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt...

Anonymous is gewoon Nederlands voor Anoniem. Dat heeft niets met een hackersgroep te maken. Dat zou teveel eer voor de mannen zijn.