Is de webshop AmiAmi betrouwbaar?

Ik wil graag een spel voor de pc kopen, op de site van AmiAmi (www.amiami.com), maar ik weet niet of deze site betrouwbaar is. Het gaat om het spel via deze link: http://www.amiami.com/top/detail/detail?set=english&scode=TVG-PC-0263

Heeft iemand ervaring met deze site?

Toegevoegd na 2 minuten:
En ik zie nu dat een 'Windows Vista SP2 Japanese' is aanbevolen. Ik heb gewoon een windows vista, kan dat ook?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Deze site is betrouwbaar. Ik heb alle tell tale signs nagekeken die je bij een nep site kunt achterhalen, die zijn hier niet van toepassing. Ziet er uit als een legitieme japanse wholesaler. Ik zou hier zelf met vertrouwen spullen bestellen.
Wat in de andere reaktie al staat is correct, het zal gewoon werken op jou computer met Vista of Windows 7 (of zelfs 8) , maar voor eventuele japanse karakters moet je deze wel in Windows installeren ...