wat is eigenlijk beter van antivirus programma avg of bulldgard ???

ik twijfel wat de beste is iemand uit mijn klas zegt dat bullguard beter is en avg brol is is dat zo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

AVG of Bulldgard komen gelijk uit de virusscanner test van de consumentenbond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iedere ICT-er zal je een ander antwoord geven, toevallig ben ik er 1 en je hebt AVG, Bullguard, Symantec, Norton (wat van Symantec is trouwens) Trend Micro, en ga zo maar door. NOD vind ik zelf erg prettig werken en er zit wél verschil in kwaliteit maar ook in systeembelasting. De ene virusscanner vreet zo maar 30% van je snelheid op en de andere doet stilletjes zijn werk met maar 5% van je systeemvermogen. Ligt er ook compleet aan wat voor computer je hebt, en hoe goed je beschermt wilt zijn, en wat héél belangrijk is, WAT JE DOWNLOAD of AANKLIKT. Zelfs de beste virusscanners die er zijn detecteren namelijk geen "rootkit" virussen, die zijn al actief als je op je Powerknop drukt voor dat je pc opgestart is en windows pas je antivirus actief maakt terwijl die rootkit er allang fijn zich heeft genesteld in jouw pc en geen enkele virusscanner snapt dit want die gaat pas werken als je pc opgestart is. Malware antibytes detecteert deze wel en ccleaner haal je je overbodige troep als cookies mee weg en is ook gratis te downloaden. Ik raad je in ieder geval aan om met een bekende zoekmachine eerst eens te kijken wat voor jou het beste is, en kan je nu al zeggen dat zelfs een doorgewinterde ICT-er met alle antivirusprogramma's er vorige week toch weer 4 rootkits heeft uitgehaald die bullguard en AVG helemaal niet eens zagen, voor de grap Symantec geïnstalleerd en zelfs die zag niks. Malware bytes wel, en de bronvermelding is bijgevoegd waar ik die info vandaan heb, 1 DING! ALS je Malwarebytes uitvoert, zet na installatie de optie "systeemherstel" in Windows UIT en start op met Veilige Modus (F8) . Anders heb je em namelijk na 3 dagen gewoon weer fijn terug. Als hij er af is, NOG een keer scannen en dan moet het goed komen! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel een erg summiere bronvermelding... ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
" Ik raad je in ieder geval aan om met een bekende zoekmachine eerst eens te kijken wat voor jou het beste is" Vreemd... Dat is toch juist wat de vraagsteller grotendeels zelf al vraagt?