Op internet zoeken, of kijken of je nog op je webmail kan. Als je op je webmail kan, ben je niet gehackt. Kan je er niet op, dan wel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Klopt. Of informeren bij KPN. als je bent gehackt dan word je daar wel over bericht denk ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De gelekte e mailgegevens zijn niet van kpn .
De lijst met persoonsgegevens die vrijdag op internet verscheen is niet afkomstig van het mailsysteem van kpn .
Maar van een compleet andere database .
Het om de klanten van een verkoper in babymaterialen blijkt uit een onderzoek van nu.nl
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt.
Maar ze hebben de adressen die via kpn mailen eruit gefilterd.
En deze openbaar gemaakt.+1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
babydump ;) kan je daar ook tweedehands baby's ophalen?
Je kan Googlen op bijvoorbeeld je eigen e-mail adres waarvan jij vermoed dat het gelekt is. Veel gegevens die tijdens hacks zijn buitgemaakt worden op de site pastebin.com geplaatst door de hackers. Je kunt daar ook zoeken.

Verder kun je de website www.waarschuwingsdienst.nl regelmatig bezoeken:
http://www.waarschuwingsdienst.nl/Risicos/Actuele+dreigingen/Softwarelekken/WD-2012-008+Accountgegevens+KPN-email+uitgelekt.html