Stel ik upload een plaatje op imgur.com, hoe lang blijft hij dan staan en hoe kan ik hem verwijderen?

En stel als ik een plaatje uit mijn album verwijder die bij imgur is geuploaded wat gebeurd er dan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (1)

Als je een afbeelding uploadt op het internet, moet je er vanuit gaan dat je nooit alle kopieën kunt verwijderen. Zodra je iets op het internet zet, moet je begrijpen dat het door iedereen gedownload/gezien kan worden. Ook al verwijder je het van imgur.com. Het zou bij iemand anders kunnen zijn en die zet het bijvoorbeeld op facebook omdat ie het leuk vindt :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Volgens mij luidt de vraag: hoe lang blijft de afbeelding op imgur.com staan en hoe kan ik hem verwijderen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja Toch