Wat is InstallMonetizer.exe >> NSIS // Script.nsi - Win32/InstallMonetizer Potentieel ongewenste toepassing? (Eset)

Wat is InstallMonetizer.exe >> NSIS // Script.nsi - Win32/InstallMonetizer Potentieel ongewenste toepassing? Ik gebruik NOD32 antivirus 4 en ik heb even op virussen gescand omdat ik bij een site een melding kreeg. Ik weet niet waar het vandaan moet komen. Ik heb vandaag ook Tor geïnstalleerd, maar daardoor meteen verwijderd. Wat is dit? Alsjeblieft help me!

Toegevoegd na 5 minuten:
En hoe kan ik het verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Het is een programmatje dat reclame laat zien tijdens de instalatie van software.bijvoorbeeld een toolbar voor je browser of 50 gratis mp3s. De inkomsten uit deze reclame wordt verdeeld tussen de maker van de software die je instaleert en de beheerder van deze reclame.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar is dit geen virus? (Ik heb het trouwens al op laten schonen met mijn virusscanner (eset)).