Mijn bedrijfsgegevens zijn op Google Maps te zien, hoe kan ik dat stoppen?

Mijn adres, telefoonnummer en bedrijfsnaam zijn op Google Maps te zien. Dat wil ik niet. Hoe kan ik dat stoppen ?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier een uittreksel over je privacy op Google Maps:
Voor Google is privacy een serieuze zaak en daarom zal uw locatie nooit zonder uw toestemming worden gebruikt. De eerste keer dat u 'Mijn locatie' in Google Maps gaat gebruiken, wordt u gevraagd of u ermee akkoord gaat dat uw locatie met Google Maps wordt gedeeld. U kunt overigens altijd weer op uw beslissing terugkomen. Daarbij wordt uw locatie op geen enkele manier door Google Maps opgeslagen.

Google Maps krijgt uw locatie door via de geolocatiefunctie van uw browser. Lees de documentatie over de geolocatiefunctie van uw browser als u wilt weten hoe uw browser uw locatie vaststelt.

Je zal dus zelf ooit hebben aangegeven dat je adresgegevens worden gedeeld. Je kan dit terugdraaien, zie onderstaande site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Naar Google Maps gaan en dan op de contact knop drukken en met Ze bellen en vragen of ze je bedrijf van Maps willen halen p.s Google haalt die indormatie van andere sites je gegevens staan dus ook nog ergens anders op (zoals kamervankoophandel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn bedrijfgegevens toch? Dan gelden er andere regels. Je kunt immers ook al de gegevens ophalen via de kvk. Het is anders als je bedrijf op een ander adres geregistreerd staat en dat je privé gegevens er opstaan.