Ioffer.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is deze site betrouwbaar?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 1 keer meegemaakt dat er iets niet bij mij bezorgt werd maar je moet een account van paypall maken en ik kreeg gewoon mijn geld terug daardoor :-) dus in prencipe wel betrouwbaar mocht het mis gaan. Maar ik krijg verder al mijn bestellingen gewoon binnen voor een prikkie ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het 2e hands?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee allemaal nieuw
Je kan het het beste bestellen van de officiele website, van het merk. 100 % veilig. Zie: http://www.dsquared2schoenennl.nl/dg-schoenen-bestellen-for-men-dull-blackgold-p-177.html

Succes!
Gavin