Zo te zien bestaat de website nog maar kort, dus er zullen waarschijnlijk weinig mensen zijn die hun ervaringen met je kunnen delen. Feit is echter dat de website geen enkel keurmerk heeft.

Als ik overweeg om iets te kopen via een onbekende website, kijk ik ook altijd naar het contactadres: waar is de winkel gevestigd en hoe is die telefonisch bereikbaar?
In dit geval staan een vestigingsadres, telefoonnummer en e-mailadres nergens op de website vermeld. Dat vind ik een veeg teken. Het hóeft niet te betekenen dat de site onbetrouwbaar is, maar ik zou de gok niet wagen.
Want behalve via het contactformulier op de site, is er geen enkele manier om de winkel aansprakelijk te stellen wanneer ze niet aan hun verplichtingen voldoen.
Pieter2011
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Manier om het te checken; google de site met het woord scam er achter. Als er dan heel veel resultaten komen(lees er wel even een paar) heb je je antwoord eigenlijk zelf al