Hoe verwijder ik mijn type geschiedenis?

Als ik bv bij websites die je al eens hebt bezocht een gebruikersnaam moet intypen, en je typt de eerste letter, komt gelijk al je gebruikersnaam in beeld. Hoe krijg ik deze weg? Met geschiedenis wissen,of cookies verwijderen lukt het niet. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (3)

internet opties>geavanceerd>opnieuw instellen reset alle settings naar orgineel.

maar persoonlijk gebruik ik hier een gratis tool voor zoals bijvoorbeeld ccleaner die uw register ook op kan ruimen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
afhankelijk van je browser kan je in de opties aangeven dat wachtwoorden niet bewaard mogen worden. In FireFox >>opties>>tabblad beveiliging>>wachtwoorden van websites onthouden uitvinken.
Vaak werkt het ook om een blauw geaccentueerd wachtwoord met de delete knop te verwijderen.
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke Window versie en welke browser gebruikt u?
Voor Internet Explorer kan ik u de volgende informatie geven:
http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Delete-AutoComplete-saved-information

Dit is de autoaanvullen geschiedenis. Deze kan apart verwijderd worden.