Heeft iemand ervaring met het betalen via western union payment?

ik heb op een site nl. http://www.nikeairmaxnl.com/ gekeken en wilde daar bestellen, maar ik kan alleen via western union payment betalen of met creditcard maar die heb ik niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ik zou adviseren: niet doen! De site komt niet betrouwbaar over, en als ik erop google zie ik dat het ook nog eens spammers zijn die "comments" op allerlei sites vervuilen.

Van hun site zelf: "Als je weigerde om de bestelling te ondertekenen, zullen we betalen 35% als handvat vergoedingen, als het pakket is automatisch terug na een paar keer zonder succes levering"

juist ja...

Toegevoegd na 2 minuten:
Overigens is Western Union zelf wel OK, maar heb persoonlijk geen ervaring met hen. Lees ook eens http://en.wikipedia.org/wiki/Western_union#Scam_industry
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen
Want als ik zo zie heb je er nog nooit van gehoord
En ik persoonlijk heb het ook nog nooit van gehoord dus ik zou het niet doen als ik jou was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb veel ervaring met Western Union. Het is een betrouwbaar bedrijf, maar hun service is in mijn ogen te duur.

Ik zou je overigens afraden bij die site te bestellen. Ik heb wat informatie opgezocht over het bedrijf. Het gaat om een chinese firma, er is geen informatie beschikbaar met betrekking tot hun betrouwbaarheid. Door een zeer agressief SEO beleid (ze hebben meer dan 100 domeinnamen geregistreerd voor dezelfde site en alle backlinks zijn door hunzelf geplaatst op blogs e.d.) zijn ze vrij makkelijk te vinden ondanks dat ze pas 1 maand actief zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik vind het al verdacht dat ze via western union hun geld willen ontvangen ?
en niet bijvoorbeeld Ideal dat toch meer een nederlandse zaak is.
ik zou nooit met western union in zee gaan al zijn ze misschien niet de daders
ze maken het blijbaar erg gemakkelijk om iemand op te lichten.
Ik snap ook niet dat western union hier zijn beleid niet aan past. ?
capthavoc