Hoe kan ik autorun uitschakelen in Windows 7?

Volgens mij heb ik een virus op mijn usb stick want toen ik deze vanochtend in mijn pc deed toen kreeg ik een melding dat windows security essentials een gevaarlijke dreiging had gevonden. N.a.v. de antwoorden op een andere vraag hierover op GV wil ik dus nu autorun in Windows 7 uitschakelen zodat ik de usb stick kan formatteren, maar ik kan dat niet vinden. Ik heb al een aantal pagina's op internet doorgeworsteld maar daar wordt het mij ook niet duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Configuratiescherm > Automatisch afspelen

Hier kan je al je instellingen wijzigen. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens even kijken. :) Ik heb zelf automatisch afspelen voor alles in één keer uitgeschakeld, bij de eerste keer dat ik dat schermpje kreeg. Ik erger me er dood aan als m'n computer zelf gaat denken. Ik kom hier zo nog even terug, moment! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal bovenaan staat een vinkje: 'Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken'. Die heb ik uitgevinkt en ik krijg dat schermpje dus nooit. Voor de rest staat er bij mij alleen dat ik een standaardinstelling moet instellen (wat ik nooit gedaan heb, omdat ik gewoon alles heb uitgezet). :) Ik wil eventueel nog wel een screenshot voor je maken als dat de boel verduidelijkt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Mufmif... Een computer die uit zich zelf denkt... Dacht dat ze daarvoor gemaakt waren. ^^ Van harte met je 1000ste punt. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je Ivar! :D En ja, ze moeten zelf denken, maar tot op zekere hoogte. Ik wil zelf ook nog enige inspraak hebben bij welk programma er wanneer geopend wordt. :P