Bestaat er een gratis programma dat zegt als je mac gehackt is of niet?

ik den dat mijn apple imac gehackt is maar hoe kan ik dat weten ik heb al twee antivries programma's avg free en mackeeper maar hoe kan ik dat nu weten of hij gehacked is of niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha, geniale vertyping.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een antivries programma helpt ook niet echt ;)

Antwoorden (2)

Ga nooit klooien met virussen op een Apple. Indien er nog garantie op je iMac zit moet je toch echt naar de Apple Reseller gaan. Een gehackte computer kan tot gevaarlijke gevolgen lijden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een check nodig voor malware, spyware eb rootkits volgens mij heeft avg die, alleen moet je dat even bij de free versie controleren.

Wat je verder kunt doen is een extra netwerk sniffer / firewall om het uitgaande netwerkverkeer te loggen en controleren, maar dat is misschien al wat lastig.

De echte vraag terug is natuurlijk: waarom denk je dat hij gehacked is?