Dat is ook gebeurt bij een meisje in mijn klas.
Zij is naar de afdelingleider gegaan, die heeft de politie erbij gehaald.
een politie man heeft tegen de klas gezegd dat degene die de account gemaakt heeft hem binnen een week weg moet halen en dat er verder geen gevolgen zijn. En als hij na een week niet is verwijderd ze erachter zullen komen wie het is en dat die gene dan een taakstraf krijgt.
diezelfde dag nog was de account verwijderd.
Dus je zou naar de afdelingslijder of mentor kunnen gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ja, het kan ook iemand uit een andere klas zijn bij EmremremreVDH.
Dat kan niet zo gauw. Ten eerste; als het niet leuk is; unfollow . & iedereen dat doet.
Praat met iemand erover op school ( zoals mentor )
Je kunt het je ouders voorleggen.
Of neem contact op met twitter zelf en zorg dat ze het account blokkeren.
ik hoop dat je er wat mee kan !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"unfollow . & iedereen dat doet." Je kunt wel unfollowen, maar daarmee zijn de leugens en roddels nog niet van het internet af. Je andere tips zijn nuttiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zei nare dingen ; dan weet ik niet dat het leugens/roddel zijn. Maar wat ik met unfollowen bedoelde was dat ; als diegene 1000 of nou 2 followers heeft maakt dat verschil. Stel ík was iemand met 2 followers dan zou de 'pret' een stuk minder leuk zijn. Snap je ? Maar ik zelf vond de andere tips ook nuttiger.
hack gewoon dat twitter account zijn ip en je weet het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vertel er dan even bij hoe je dat moet doen aub?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hack gewoon even? Dat gaat niet zo gemakkelijk. En hoe kom je aan z'n ip als je niet weet wie het is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lukt wel als je een beetje van computers kent ik ga dat hier niet schrijven hoe dat dat moet want dat mag niet volgens de wet .
maak een website met een formulier, zorg dat diegene zich aanmeld en voila!