Dan zijn er nog registerresten in het register achtergebleven, waarschijnlijk is het programma ook nog te zien in het deinstalliescherm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal eerst McAfee moeten verwijderen van je computer.
Het is niet verstandig om twee verschillende virus scanners te gebruiken op je computer.

Dit doe je door middel van verwijderen met behulp van de Windows-software verwijderen.

Hierna kun je nog de Removal tool van McAfee gebruiken;
http://service.mcafee.com/FAQDocument.aspx?id=TS100507
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er van uitgaand dat je Windows 7 hebt kun je de virusscanner het makkelijkst verwijderen door op start te klikken, in het zoekvak "appwiz.cpl" in te typen en op enter te drukken. Hierdoor zal het software toevoegen en verwijderen scherm openen waarna je McAfee kunt selecteren en voor verwijderen kunt kiezen.
Microsoft heeft overigens tegenwoordig een gratis virusscanner die uitstekend werkt, mocht je nu geld voor je scanner betaald hebben, dan is dit misschien een goed idee:
http://www.microsoft.com/nl-nl/security_essentials/default.aspx