- Systeemvoorkeuren
- Gebruikers en Groepen
- Eventueel op het hangslotje klikken om wijzigingen door te kunnen voeren
- Inlogopties

Voor wachtwoord bij het opstarten:
- Automatisch inloggen
- Selecteer 'Uit'

Voor wachtwoord na sluimer:
- Account selecteren
- Wijzig wachtwoord
- Oude wachtwoord invullen
- Vervolgens 'Nieuw wachtwoord' & 'Controle' leeglaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In Snow Leopard:

Door naar Systeemvoorkeuren te gaan, via Programma's of via het appeltje (linksboven).

Dan naar Accounts > Inlogopties. Klik op hangslot en voor het systeemwachtwoord in op de opties te kunnen instellen.
Kies bij Automatisch inloggen de account waarmee je dat wilt doen (dat zal al wel in orde zijn bij 1 account).
Bij Weergave inlogvenster: Lijst met gebruikers.
Zorg dat er géén vinkje staat bij Toon invoermenu in inlogvenster.

Nog even op het hangslotje klikken zodat iemand anders niet gelijk na jou toegang heeft tot de Systeemvoorkeuren.

Voilà...