Ik denk het SQL slammer worm van 25 januari 2003 waarbij vrijwel iedereen er last van had door traagheid of vele sites/providers die uit de lucht gingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dit was waarschijnlijk in 2004:

Hoewel het MyDoom virus pas enkele dagen oud is, wordt het door experts nu al bestempeld als het ergste computervirus allertijden. Geschat wordt dat het virus momenteel voor 20 tot 30 procent van al het e-mailverkeer verantwoordelijk is. Voorheen werd het SoBig.F virus gezien als het ergste computervirus.
fremar
12 jaar geleden
Nee duidelijk stuxnet, dit virus is ontwikkeld om iraanse kernreactoren te sabotteren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En is dat erg..?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuxnet is een supermooi voorbeeld! Heb je er geen bron bij!?? (gaat zelf ook zoeken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=scNkLWV7jSw Hier een filmpje van stuxnet. Misschien wel leuk om die even bij je antwoord te zetten, dan zien meer mensen de (awesome) film. ENGELS!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor een virus die een kernreactor kan saboteren is natuurlijk compleet ongevaarlijk Mike12345.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mrtomaat: hahahaha nee inderdaad :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stuxnett absoluut!
Het is een zeer specialistisch virus wat speciaal gericht was om de besturing van een specifieke iraanse kernreactor in de war te gooien. Dit is het eerste virus wat echt grote schade in de werkelijke wereld kan veroorzaken. Ja andere virussen laten computers crashen bijvoorbeeld, maar daar zijn kernreactoren wel tegen bestand. Stuxnet geld als de eerste echte slag in de digitale oorlog met iran. En het vervelende ervan? Het is niet bekend waar het vandaan komt. Waarschijnlijk de VS overheid, maar zeker is dat niet.
Windows is waarschijnlijk het ernstigste virus ooit. Het voldoet aan alle criteria.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LoL, net zo berucht als het "Norton anti"-virus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen last van Windows hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha geweldig!! Plus :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfoi inderdaad zeg, met eeuwige updates, drivers en ga maar door.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
norton hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Respect!!!!!!!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mac fanboy -.-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
That ain't a virus it's a feature!
capthavoc
12 jaar geleden
Windows 7 is een breeze om mee te werken
he leuke naam voor windows 8 misschien ?
Het vervelendste op internet, is niet zozeer een virus, maar meer nog de spam verspreiders, er word nu al tijden meer spam over internet gestuurd, dan normaal email. Dus de helft van de capaciteit, word voor niets ingezet!