Werkt MCafee goed als (GRATIS) virusscanner? of zijn er betere (GRATIS) virusscanners?

Is het een goede virusscanner of zijn er betere gratis scanners

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

wij hebben hem al een paar naar op onze computers en we hebben er nog nooit problemen mee gehad
ook nooit een virus erop gehad sinds we die scanner hadden
prima virusscanner dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als ik hem wil instaleren zegt ie: dit programma is gedurende 30 dagen gratis...

Andere antwoorden (7)

Ik vind zelf AVG goed, ook gratis, maar dit is eigenlijk vragen naar meningen, want iedereen vind andere virusscanners beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG wil ik ook wel maar hij zegt: deze is gedurende 30 dagen geldig...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat begreep ik eerst ook niet, na die 30 dagen installeerde ik het opnieuw en toen kon ik het maar weer 30 dagen doen. Wat blijkt: als je het wilt verwijderen, krijg je de vraag of je de gratis versie wilt. Dan moet je op ja klikken, en je hebt hem.
gebruik het al jaren nooit iets te klagen gehad.
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik MCafee bagger. En heb deze had bij mij vaak conflicten met andere programma's. Liep vaak vast en zorgde dat mijn "ping" bij bv online gamen erg hoog werd. Dus trager.

Uiteindelijk de gratis versie van AVG gedownload. Prima scanner!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG wil ik ook wel maar hij zegt dat hij gedurende 30 dagen gratis is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, op deze site kan je hem gratis en onbeperkt gebruiken. (3e kader rechts, onderaan downloaden klikken) http://free.avg.com/nl-nl/avg-free-antivirus-gratis-downloaden
ik gebruik de Avast Antivirus Scanner Heel goed nog nooit problemen gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik al jaren AVG en heb er nooit problemen mee gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mcafee is een goede virusscaner werkt goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 jaar geleden was er een groot onderzoek geweest, daaruit bleek dat oa. de veelgebruikte avg, mcafee en norton onder de maat waren, antivir kwam als beste uit de test. Maar in de afgelopen 2 jaar kan dat allang veranderd zijn door updates ed...