Hoe kan ik Win 7 Internet Security 2012 verwijderen? Het is een virus.

Ik heb mijn virusscanner er al oplos gelaten, maar die krijgt hem maar niet te pakken.Ik ben geen leek met computers maar ik kan de bron van het virus maar niet vinden. Weet iemand hoe ik dit irritante virus (handmatige desnoods) kan verwijderen? Oja, het virus heeft tot nu toe nog geen schade aangericht, ik kan nog steeds overal bij, maar ik krijg steeds van die irritante vensters die beweren dat mijn computer allang half-dood moest zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Wat tegen dit soort malware prima werkt is MBAM (Malware bytes Anti Malware. Een gratis versie download je van http://www.malwarebytes.org.

Installeren, laten scannen en de gedetecteerde rommel verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hier zult U het volgende moeten doen :

Start>>Alle programma's>>Bureau accessoires>>Systeemwerkset>>SYSTEEMHERSTEL .

Kies een datum van gisteren,toen U dit nog niet had ( 13 Juni 2011)

Nadat de pc opnieuw is gestart met een virusscanner hele harde schijf checken

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dit het virus waar je op doelt? Hij heet steeds iets anders blijkbaar. Als dat hem is wordt daar uitgelegd hoe hij weg te halen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de eerste hit in Google staat een uitgebreide uitleg hoe je dit kan verwijderen.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=222&t=4920
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem en heb een systeemherstel gedaan naar herstelpunt 2 dagen terug.
Hiermee is probleem opgelost maar ik vrees dat het slechts een tijdelijke oplossing zal zijn.