Tuurlijk kan dat, in de volle zon met elektronica gaat niet lang goed en een laptop kan dus makkelijk oververhit raken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat gebeurd er als hij oververhit raakt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan smelten er dingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als hij oververhit raakt kan de processor vastlopen.
In het ernstigste geval is het een definitief eind van je laptop.

Andere antwoorden (2)

Ja ,zorg voor goede ventilatie , en niet in de volle zon .maar dat zou nu na18u wel mee vallen .zet m in de schaduw en op de tocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Flash, video en spelletjes gebruiken veel stroom (rekenkracht). Als je alleen maar internet dan kan flashblocker veel schelen.