stel je hebt iets besteld via een online shop maar je hebt de verkeerde email adres ingevuld zou dit een groot probleem zijn?

ik had dus vandaag iets besteld maar de verkeerde email adres ingevuld

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
21.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neej ik had um op een verkeerde manier gesteld

Antwoorden (4)

Je krijgt op je email adres de gegevens van je aankoop een meestal ook wanneer deze verwerkt is maar ik denk dat het eenmalig geen kwaad kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ookal heb ik 1 keer gehad dat mijn bestelling van boeken in verschillende weken binnenkwam dan is het fijn om te weten dat die nog niet verstuurd waren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb ze wel gemaild maar ik krijg pas denk ik antwoord op maandag
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verstandig:) ik zou het als ik jou was dan ff rustig afwachten. De meeste site's waar ik bestel, leveren alles netjes zonder dat ik via de mail iets moetbevestigen ofzo.
Misschien is het slim om naar het e-mailadres wat je in hebt gevuld een berichtje te sturen waarin je uitlegt wat er gebeurd is, en met de vraag om eventuele mail van de shop naar jou door te sturen.
Amadea
12 jaar geleden
Waarschijnlijk is het niet erg en Mia je alleen wat mails over dat je bestelling is aangekomen en dat het is verstuurd en zo. Je kan proberen ze te mailen of bellen en te vragen het goede adres er van te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je aflever adres maar goed is en natuurlijk je bankrek
is het een niet bestaand emailadres tja dan zouden ze de order wel eens tijdelijk kunnen vastzetten

neem desnoods even telefonisch contact op
of als je er een klantaccount hebt waar het verkeerde email instaan ,.. lijkt me sterk,... kun je dat aanpassen
capthavoc