Echte ddos aanvallen doe je eigenlijk helemaal niks aan. Een firewall doet wel wonderen tegen dos en syn-flood-dos aanvallen. Csf is erg makkelijk te configureren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op dé website om GRATIS aanvallen te weren is die van CannibalSpam.org.

http://www.spamcannibal.org/cannibal.cgi.

Mogelijk is dit iets,wat U zou kunnen gaan gebruiken.Ik hoef U waarschijnlijk niet meer te vertellen,dat het kiezen voor "statische HTML " om te beginnen een must is.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Je kan meer bandbreedte kopen om ze af te kunnen doorstaan, maar tegenhouden lukt niet. Tenzij je de bron weet te herleiden en te blokkeren. Maar deze kan dan vanaf een andere computer vrij makkelijk weer doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem DDoS Protection bij je host en neem extra ruimte in GB.
een jaar geleden