Avira AntiVir Personal gebruikt weinig systeembronnen, heeft een bovengemiddeld hoge detectiegraad en scoort voldoende als het gaat om het verwijderen van malware. Avast! wordt steeds beter en beter en zal AntiVir wellicht ooit nog eens achter zich laten. AVG is het meest bekende gratis antivirus programma, maar tegelijkertijd ook het minst presterende (blijft evenwel een heel goed antivirus product)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Avira is erg prettig. Het vervelende is alleen dat het een tijdelijke gratis virusscanner is, maar wie weet kun je hem telkens opnieuw installeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
wat is er tijdelijk aan? Ik heb die al meer dan een jaar op mijn pc staan zonder problemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avira heeft een gratis versie hoor, werkt goed en net zolang als je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
geen avg aub, zo lek als een zeef.
Ikzelf gebruik de gratis AVG en ik heb nog nooit ergens last van gehad
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zowel avira als avg gebruikt, laatste gebruik ik nog steeds! Werkt prima
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG is één van de betere gratis virusscanners.
Meestal draait ie prima hoewel ik één pc heb waar ik hem afgegooid heb. Daar werden programma's en i-net pagina's geweigerd die betrouwbaar waren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avira doet zijn werk goed. Vooral omdat ie nadat hij een detectie heeft, gelijk alles nog eens controleerd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anti malware programma absoluut
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik AVG. En dan de free versie. Is goed en zonder problemen. Op zowel mijn 2 laptops als de desktop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsofr Security Essentials is een aanrader en gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De beste GRATIS software,welke overzichtelijk en makkelijk is: Comodo. Doet precies wat het belooft ,verder een extra Firewall. Eigenlijk een twee-i-één pakketje. Sinds ik deze op mijn Pc heb staan ,heb ik de Windows Firewall uitgeschakeld. Echt een aanrader.

http://antivirus.comodo.com/

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast. Gratis, veel functies en verbruikt weinig resources.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom op zoek gaan naar programma's die goed werken maar gevaarlijke virussen niet kennen? Gebruik gewoon het anti-virusprogramma van microsoft en je krijgt er geen enkel binnen. Ik gebruik het al 6 jaar en het werkt perfect!