Dan heeft hij het ip-adres van je buren, aangezien je via het internet van hun gebruikt.

Vandaar dat je moet oppassen met onbeveiligde verbindingen, er zijn genoeg internetcriminelen die in hun auto een rondje rijden net zolang tot ze een onbeveiligde verbinding vinden en van daaruit hun illegale praktijken bedienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij krijgt een lokaal IP van de router van je buren, maar voor mensen buiten je netwerk heb jij geen eigen ip.

Toegevoegd na 52 seconden:
Ga je dus iemand hacken via het netwerk van je buren, zal de politie bij je buren terecht komen en niet bij jouw.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt het zelfde IP-adres dat van je buren, het IP4/IP6 adres dat je computer heeft zal anders zijn. Zij kunnen jouw computer van het netwerk afgooien waardoor je er niet meer op kunt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Je bedoeld dat de buren mij van het netwerk kunnen afgooien? Terwijl het toch een onbeveiligde netwerkverbinding blijft?