Computervirus? De computer slaat op hol en opent enorm veel schermen van 1 opgestart scherm. Wat kan ik hier zelf aan doen?

Hij is ook redelijk traag.

Toegevoegd na 25 minuten:
Angeleyes
Ik open bv. Een site, ik ben ongeveer een kwartier bezig en opent opeens zonder enige klik op een knop 100den dezelfden schermen van die bepaalde site. Waar ik op was.

14 minuten geleden
melden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

Zorg eerst voor een goeie en update virusscanner (genoeg gratis te vinden).
Dan je computer checken met Ccleaner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan doe je ongewild mee aan een site bombardement. Het zal vast hetzelfde internet adres zijn telkens.
Met spybot search and destroy zal je het probleem wel kunnen verhelpen.
Daarna is een goede virus scanner ook goed. Een gratis optie is bijv. AVG-FREE.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of CC-cleaner wat hierboven gemeld is.
Stond er net nog niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps ja.
Microsoft security is beste gratis virusscanner. Als je die al
1 hebt dan laten staan, geen 2 naast elkaar draaien. Download malwarebytes.org. Die vind wel
Wat. Ik werk nu 5 jr in de computerbranche.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U heeft dus te maken met fake-software ..een "nieuwtje " in ICT-land . Er zit dus niks anders op dan een systeemhertstel te overwegen/ uit te voeren ..gevolgd door een goede virusscanner alles te laten scannen ( dus niet alleen de c-schijf,maar óók Usb-stations en eventueel externe harde schijven en niet te vergeten een mobiel apparaat,welke ongemerkt dit soort ongein kan veroorzaken. Google heeft namelijk al diverse (besmette) apps voorgoed uit hun Marketstore verwijderd...en dát zegt eigenlijk al genoeg.
Zet U 't liefs terug naar minimaal 3 dagen geleden bij Systeemherstel ( Start>>Programma's>>Bureau-accessoires>>Systeemwerkset>>Systeemherstel)

Groet:Zoekertje