Als klant van xs4all macafee installeren

Als je een xs4all-klant bent, krijg je de virusscanner van Macafee er bij. Maar......om de twee weken moet ik hem er opnieuw op zetten, omdat je in het scherm geattendeerd wordt dat je abonnement op Macafee verloopt....Dat is de boodschap die ik telkens krijg. Xs4all helpt je niet omdat ze vinden dat je naar |Macafee moet met dat probleem. Maar Macafee antwoord nooit ergens op. Is er iemand die weet hoe ik Macafee via de site van xs4all wel voor een jaar erop krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het abonnement verloopt in dit geval via XS4ALL. Op hun website staat ook een telefoonnummer van de vraagbaak, die jongens zitten klaar om klanten met vragen (zoals de jouwe) te helpen. Toevallig kan ik je wel een antwoord op je vraag geven. Bij het Service Center van XS4ALL kan je McAfee Antivirus Plus downloaden, en die vervolgens gelijk voor een jaar activeren. Het Service Center is hier te vinden:

https://service.xs4all.nl/

Het gaat trouwens alleen om Antivirus Plus, Internet Security wordt niet aangeboden, en valt dus niet te activeren via XS4ALL. Met andere woorden, als je I.S. wilt, zou je die zelf aan moeten schaffen.