mijn windows detecteert een spyware virus maar geen van alle virus verwijderaars werkt meer wat moet ik doen ?

ik was op internet spontaan sluit alles af start de pc opnieuw op en krijg ik als bureaublad achter grond
warning you're Pc has detected a Spyware virus .

nou is dat op zich niet zo erg . maar geen van mijn antivirus programma's werkt meer en kan alleen nog met de standaard tool met de upgraded version iets doen en dat kost me behoorlijk wat . iemand een uitleg wat ik moet doen ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Al vast bedankt
Bart

Toegevoegd na 1 dag:
bedankt voor de hulp .
ik ga is kijken of het werkt .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dit is waarschijnlijk een nep virus om je dure software aan te smeren, een antivirus programma sluit nooit je pc af. Als je nog op internet kan moet je even op Google zoeken hoe je eraf komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je hebt programmatjes die het virus in 1.000.000 stukjes over je harde schijf verplaatsen en het vervolgens verwijderen volgens mij heette het stinger kijk hierondr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vrij recent zo'n gevalletje gehad bij iemand.
Ik diverse antivirus progjes dr over heen laten lopen.
Niks.
Optie:start-uitvoeren-msconfig-enter.tabje opstarten pakken.
Goed kijken wat windows allemaal opstart.zie je iets onbekends uitvinken.
Let op:geen ervaring met pcs.dan zou ik het over laten aan de ervaren mensen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hitman Pro is gratis en is werkelijk de beste scanner. Supersnel en enorm goed. (Nog van nederlandse makelij ook :D)