Er gebeurd iets met mijn mouse wie weet wat er aan de hand is? zie beschrijving:

Dat gebeurd soms. Heel raar, ik wil op mijn laptop met mijn touchpad met mijn mouse bewegen maar mijn mouse gaat niet bijvoorbeeld naar lings of rechts of boven of naar beneden. ik liet net los en mijn mouse bewoog nog, het was een soort vibratie en het bewoog ook langzamer naar lings.
ik had ooit gehoord, als iemand op je computer zit dan kan degene dat ook doen. dan moet je een soort virus hebben geloof ik. dus ik heb mijn internetverbinding afgebroken en toen stopte dat beweging.

Wat wil dit zeggen? is dat waar dat iemand via mijn IP op mijn pc zit en dat ik een virus heb of is dit gewoon normaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Veel muizen bewegen automatisch, bijv. als er een stofje bij de sensor zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb je wel mijn vraag goed gelezen? ik had ooit gehoord, als iemand op je computer zit dan kan degene dat ook doen. dan moet je een soort virus hebben geloof ik. dus ik heb mijn internetverbinding afgebroken en toen stopte dat beweging.