Als ze je mobiel niet hebben niet anders wel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met huis telefoon wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als zij abonnement houder zijn (van vaste of mobiele telefoon), dan kunnen zij die gegevens opvragen ja.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je de vaste KPN-telefoonlijn van je ouders gebruikt, dan kunnen zij via de telefoonrekening nagaan naar welke telefoonnummers er gebeld is. Wanneer daar een bepaald nummer vaak op voorkomt en ze weten dat zij dat zelf niet hebben gebruikt, dan zullen ze er waarschijnlijk wel achterkomen dat jij dat bent geweest. En als het een huissysteem is met meerdere (moderne) toestellen, dan kan op het hoofdapparaat worden gezien met welk nummer een ander toestel in het systeem verbonden is.
Amadea
13 jaar geleden
ja als je een eigen account van je provider op de pc hebt wel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als hun de rekening betalen wel!

Dat kunnen ze op internet zien of via de post aanvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kunnen ze niet alleen met bellen maar ook met smsen zien, is bij mij ook en is heel vervelend!
ze kunnen bv zien hoe laat je nog smst, dat veroorzaakt bij nogal wat problemen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, gespecificeerde rekening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als zij je abonnement betalen wel ja, en ook als je hun jou mobiel geeft maar dat doe je niet zo snel denk ik... maar anders denk ik niet, óf ze moeten een chip in je lichaam hebben geplaatst ofzoow maar zo erg zijn je ouders ook weer niet. (hoop ik voor je)