De pincode zit gecodeerd op de pinpas gebakken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Wat bedoel je met controleren?
Je kan hem vast wel erin steken, maar niet gebruiken om online mee te betalen hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet toch eerst je pincode intoetsen in je Identifier (ik neem aan dat je dat bedoelt met 'aparaatje').
Zonder je pincode kun je echt niks hoor, wees maar gerust!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik begrijp niet helemaal wat je met 'controleren' bedoeld. Een betaal- of geldautomaat leest de magneetstrip, je kaartlezer van de bank leest de chip in je pas.
Daarom kun je met thuisbankieren 3x de foute pin intoetsten en toch nog je pas bij geldautomaten gebruiken en andersom.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Echt, wat een niveau. Mooie zinsopbouw etc. Maar kun jij je 'thuisbankier-apparaatje' gebruiken zonder pin? Dacht het niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
omdat niet het apparaatje maar de internetsite controleert of je de juiste code hebt gebruikt. als je in je apparaatje de verkeerde code toetst en de code die je dan krijgt invoert op internet dan krijg je daar te zien dat het onjuist is en dat je nog twee pogingen hebt om in te loggen
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij kun je zonder pincode met dit apparaatje wel controleren of er iets op je chip staat, maar dat weet ik niet geheel zeker omdat ik er zelf geen heb