AVG heeft een gratis en betaalde versie. Kennelijk verkeerde kruisje aangevinkt. Gooi AVG eraf. Wel even googlen naar hoe dat moet. Dan weer de gratis versie erop.

Toegevoegd na 1 minuut:
toevoeging:
http://computeridee.nl/faqman_antwoord.jsp?faqid=207675
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer Avast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Avira antivir.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, een hele goeie gratis en lichte virusscanner is Microsoft Security Essentials.
Het werkt super.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
geen registratie geen serienummer gedoe
alleen je windows moet legaal zijn op minimaal xp sp2 draaien met frame works maar daar zorgt ie zelf voor
de installer zal je daarnaartoe leiden als frameworks er niet op staat
echt een aanrader
Voor avg hoef je niet verplicht te betalen. Waarschijnlijk heb je op een update gedrukt waarbij hij naar de site gaat voor de betaalde versie of had je een trial voor de avg betaalde versie. Mijn tip is om gewoon de Free Versie te downloaden (http://free.avg.com/nl-nl/startpagina). Het kost je niets. Ik ben met avg gestopt omdat het spel wat ik speelde als een virus werd herkend.

Als je toch zoekt naar een ander is het slim om microsoft Security Essentials te nemen. Deze werkt prima en verbruikt weinig geheugen van je computer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft security essentials komt het best uit de test Én het is gratis. Ik raad je zeker aan om die te downloaden en om AVG te verwijderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben het volledig met de bovenstaande eens.
Microsoft Security Essentials is een keurige en goede optie.
Gratis, verbruikt weinig geheugen/vermogen en hij is goed :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je AVG volledig verwijderd, denk ik dat je hem opnieuw gratis zal kunnen installeren. Ik heb de betalende versie. Die bevalt me prima en kost maar de helft van soortgelijke Internet Security versies
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Microsoft Security Esentials is alleen ern toevoeging geen volledige scanner, neem Avast erbij