Wat moet ik met een vreemde mail van Dell?

Ik heb vorig jaar een laptop aangeschaft van Dell. Ik krijg nu een mail dat mijn 'servicecontract' afloopt, en dat als ik interesse heb in verlengen ik een aantal persoonlijke gegevens moet sturen, o.a. een telefoonnummer waarop ik de hele dag bereikbaar ben en een huisadres.
Ik vind het een heel vreemd mailtje. Vooral omdat het e-mail adres is: voornaam_achternaam@dell.com.

Is dit te vertrouwen, zo niet wat moet ik met dit bericht.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Negeren.

En als je het echt wilt verlengen neem je even telefonisch contact op met het bedrijf. Dan weet je zeker dat het klopt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik verwacht dat het gewoon te vertrouwen is, om een e-mail adres aan te maken @dell.com moet je waarschijnlijk werkzaam zijn bij dell.

Als u eigenlijk helemaal geen interesse heeft in verlening van uw servicecontract kunt u deze mail ook gewoon als ongelezen beschouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is een gefingeerd bericht, zoals er op het ogenblik heel veel rond gaan. De bedoeling is dat je je mobile nummer invult. Als je dat doet komt er een bombardement van SMS-jes bij je binnen die je € 2,50 /stuk kosten en je komt er zo gauw niet meer van af. Pas op, trap daar niet in!!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je trekt je er van niet aan.