wat ik altijd doe is kijken in de forums van Tros Radar en het forum van Kassa.
als daar geen negatieve verhalen staan, en de webshop heeft de juiste waarborg certificaten dan pas bestel ik bij z'n site

Toegevoegd na 3 minuten:
op de onderstaande site kun je ook kijken of de site is aangesloten bij thuiswinkel waarborgfonds
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

lees de beoordelingen van mensen die er wat gekocht hebben maar eens door
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens deze site wel. En als ik de site zo bekijk, lijkt het me ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jawel hoor, heb hier zelf diverse games gekocht en nooit geen problemen gehad. Goeie prijs en snelle levering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja hoor, heb er vorige week een spelletje gekocht.
Werd de zelfde dag nog verstuurd en viel de volgende dag in de bus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel. Als je even verder zoekt kan je zelfs opmerkingen sturen en hun adresgegevens bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"zelfs ... hun adresgegevens bekijken"
Dat is niet 'zelfs', maar gewoon een eerste voorwaarde / een vereiste.
Nu klinkt het een beetje alsof dat ook bij bonafide bedrijven niet altijd te zien is. Dat klopt niet: als 't adres en tel.nummer niet te vinden zijn, is 't geen betrouwbaar bedrijf. Dat wil nog niet zeggen dat als de adresgegevens wel beschikbaar zijn, dat 't dan wel een bonafide bedrijf is. Want velen nemen de moeite niet (of willen 't geld voor 't telefoontje er niet aan uitgeven) om de boel ook echt te checken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, maar dit is toch al een eerste aanduiding. En ja, je zal het toch steeds moeten afwachten