hoe kan ik de pagina's nummeren in word 2007?

Ik wil niet beginnen met nummeren vanaf de eerste bladzijde

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Antwoorden (3)

Invoegen aanklikken,daarna naar pagina nummer gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opmaak van paginanummer: Beginnen bij:
Na het invoegen van paginanummer, klik in de tab Ontwerpen op Paginanummer.

Kies voor Beginnen bij
Vul het startpaginanummer in.

Zie afbeelding.

Toegevoegd na 9 minuten:
Het kan zijn dat ik de vraag niet goed had begrepen. Mocht het de bedoeling zijn om de eerste pagina's zonder paginanummer te doen en de rest van het document wel, ga dan als volgt te werk.

Ga naar de laatste pagina waar geen paginanummer moet komen. Klik in de Tab Pagina-indeling op Eindemarkeringen - Volgende pagina.

Er is nu een sectie-einde aangemaakt. In de tweede sectie moeten wel paginanummers, in de eerste niet.

Ga in de tweede sectie staan en voeg paginanummers toe. Tab Invoegen - Paginanummer - Onder aan pagina

Dubbelklik nu op het paginanummer in sectie 2. Zet nu Aan vorige koppelen uit (in Tab Ontwerpen).

Dubbelklik dan op het paginanummer in sectie 1. Verwijder dit met de Deleteknop.

Pas eventueel de nummering aan zoals in het oorspronkelijke antwoord.
Plaatje bij antwoord
tonijn
13 jaar geleden
het antwoord van tonijn is helemaal correct. Wanneer je echter alleen de eerste pagina wilt overslaan bij het nummeren is deze methode wat omslachtig.

Om vanaf pagina 2 te nummeren ga je naar het tabblad 'Pagina-indeling' en klik je op het pijltje rechtsonder in het blok 'Pagina-instelling'. Klik op het tabblad 'Indeling' en zet een vinkje bij 'Eerste pagina afwijkend'