Wat moet ik doen op Ccleaner?

Ik wil met Ccleaner al mijn progamma's verwijderen behalve msn en internet explorer en mijn virusscanner.Is dit mogelijk,En wat moet je ervoor aanvinken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Kimath
13 jaar geleden
De beste manier is je Windows cd in de computer steken, en Windows opnieuw installeren. Je harde schijf wordt hierbij wel leeggegooid, dus maak eerst een backup van je belangrijke bestanden op een externe schijf.

Het beste antwoord

Ik zou niet alle programma's verwijderen, want dan heb je kans dat sommige apparaten niet meer werken of zelfs Windows niet!
Zorg dat je de nieuwste CCleaner hebt v2.36.1233 en ga dan naar Gereedschap > Deïnstalleer programma's, daar klik je op het programma dat je wilt verwijderen en dan rechts op Deïnstalleren.

Als je klaar bent met verwijderen moet je nog even Cleaner zelf gebruiken en daar alles aanvinken, dan Analyseren en daarna Schoonmaken.

Daarna gebruik je Register, Scan naar problemen, Herstel geselecteerde problemen, doe dit een paar keer todat er geen problemen meer gevonden worden en dan ben je klaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent klaar en je pc werkt niet meer, dus je bent echt klaar..
betere methode: schijf formateren en vervolgens linux erop zetten - gratis
Koop het boekje Linux voor dummies.

Andere antwoorden (3)

Als je je vraag hier stelt:
http://www.hijackthis.nl/forum/index.php
Wordt je fantastisch geholpen is mijn ervaring.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan in ccleaner programma's verwijderen..

In Ccleaner:
staat onder gereedschappen --> deinstalleer programma's

Tip: verwijder ccleaner als laatste ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor deinstalleren kun je beter Revo Uninstaller gebruiken. Die laat veel minder troep achter in je pc dan Ccleaner. Bovendien verwijdert Ccleaner nog wel eens per ongeluk systeembestanden. Revo is beter in mijn opinie.

http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html

Onderaan de pagina kun je de free versie downloaden. Succes!