In principe met winzip. Maar er zijn ook gratis alternatieven online (http://www.wobzip.org/). En de modernere versies van windows kunnen zip bestanden gewoon zelf openen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een unzip programma's google even UNZIP in , en je krijgt een lijst met gratis uitpak programma`s .
Ook geldig zijn de RAR en UNRAR progr.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door bijvoorbeeld 7zip te gebruiken. Is helemaal gratis

http://www.7-zip.org/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
min vanwege...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Compenstatie +
7 Zip is veel gebruikt en juist
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankjewel! Dat waardeer ik :-)
Zeer simpel, als je Windows als bestuuringsysteem hebt doe je het als volgt:

Stap 1. Ga je met je muis boven het .ZIP bestand staan
Stap 2. Klik op je rechtermuisknop
Stap 3. Kies de optie dat luidt als "Uitpakken". Vervolgens kies je de map waar je het naartoe wilt uitpakken. Voila!

Een ander alternatief is het downloaden van 7-Zip, deze pakt zowel .ZIP als andere formaten uit. Voor mij persoonlijk de oplossing. Een ander voordeel is dat 7-zip ook andere besturingsystemen ondersteund.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door winrar te downloaden, te installeren, rechts te klikken op het bestand en zeggen waarin je het wilt openen, mocht er niet zoiets dergelijks staan, dan openen met... > winrar > binnnen winrar uitpak knop aanklikken > aangeven waar > volgende > voltooien > en verder werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
.zip bestanden kun je in principe gewoon openen door er rechts op te klikken en dan uitpakken. Maar er zijn ook programma's die .zip en andere ingepakte bestanden uitpakt. O.a. 7-zip en winrar. Winrar verloopt na 40 dagen, maar je kan het dan nog steeds zonder problemen blijven gebruiken http://www.winrar.nl/