Ik krijg Abobe Flash Player 10 niet geinstalleerd terwijl ik IE8 heb draaien, ook niet als de firewall is uitgezet. Wat doe ik niet goed?

Toegevoegd na 6 minuten:
Volgens instructie moet je het installeren als activeX toestaan, dat doe ik. Daarna zegt het installatiepakket dat het installeren zal worden voortgezet zodra IE is uitgeschakeld. Schakel ik IE uit, dan gebeurt er verder niets, en blijkt de flash player nog steeds niet geinstalleerd..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laten we voorop stellen dat ik een totale digibeet ben. Daarom geef ik dit als reactie en niet als antwoord. Ik heb ook IE8. De laatste tijd kreeg ik zodra ik de computer startte zo'n schermpje dat ik Adobe Flash Player 10.1 kon downloaden. Ik klikte daar dan meteen op. Dan kreeg ik de mededeling dat het mislukt was en ik het later maar moest proberen. Maar dat "later" was dus steeds als dat schermpje opdook. Van de week gebeurde dat weer en deze keer klikte ik niet meteen maar een hele poos later en nu lukte het wel. Kennelijk kan het niet als je de computer start en het bureaublad er al normaal uitziet maar de computer nog bezig is van alles en nogwat te laden. Heb je hier iets aan?

Antwoorden (2)

Je kan het ook eerst downloaden en saven, vervolgens de browser afsluiten en het programma opstarten van de lokatie waar je hem hebt opgeslagen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zo doe ik dat normaliter ook, maar opslaan van het download bestand is geen optie, hij wil alleen maar direct installeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk dan even op Adobe voor een andere flash 10 versie.
Gebruik je windows 7 64bits dan heb je misschien de 64 bits versie van IE8
Er is wel een flashplayer voor maar deze moet je dan even handmatig installeren en de volgend update ook met de hand
deze is namelijk nog beta
of je schakelt over naar een 32 bits browser
capthavoc