Ik zoek een leuk programma om mijn foto's te bewerken zodat ik ze als ansichtkaart kan laten afdrukken - mag ook wel wat kosten.

Ik wil er bijvoorbeeld lijstjes omheen kunnen zetten, hartjes of andere dingetjes invoegen, tekst invoegen, grapjes als een deel van de foto omdraaien. Dat soort dingen.
Het gaat me dus NIET om horizon rechtzetten en rode oogjes en kleurbewerken.

Maar liever niet heel ingewikkeld, zo handig ben ik niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Voor het simpelewerk gebruik ik wel eens fotoflexer, een simpel gratis online image editor, die best wel wat leuke mogelijkheden heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bij snapfish, kun je je eigen foto kadootjes maken.

http://www.snapfish.nl/snapfishnl/welcome/campaignName=affiliates_nl_znx_welcome?zanpid=1428311806513786880

je ontwerp maak je zelf, met behulp van hun programma op je eigen pc, en dan kun je het naar ze opsturen en doen zij het afdrukken/printen/kado maken. of je kan het ook zelf afdrukken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb er mee gewerkt, en heb er zowel een flinke kalender mee gemaakt, met veel foto's en tekst, als een babyboekje voor een vriendin.

Het bewerkprogramma is simpel en duidelijk. Grapjes zijn dacht ik ook mogelijk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik herinner me wel één probleem, ze hadden niet de betaalmethode die ik wenste, ik zal even checken hoe dat nu tegenwoordig zit.

Toegevoegd na 4 minuten:
Kijk eens aan, ze hebben tegenwoordig óók paypal en ideal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens naar microsoft publisher, testversie gratis te downloaden bij microsoft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik google.

Google Picasa3 het werkt goed alleen heb ik nog niet alles onder de knie. Je kunt er teksten toevoegen, effecten en je kunt er zelfs een Collage mee maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gimp is erg uitgebreid maar wel gratis programma.
Je kunt er vanalles mee en als je het niet leuk vindt, verwijder je het programma zo weer.

- Mooie overlopende achtergronden
- Brushes (hartjes, bloemetjes, weet ik veel) downloaden en gebruiken
- Leuke effecten met tekst
- Vervagen, scherper maken
- Zwart/wit en het plaatje alle kleuren maken.
En nog veel meer!

Zou je iets willen weten, kun je altijd bij mij terecht want ik heb Gimp zelf.

Toegevoegd na 1 minuut:
Gimp is erg uitgebreid en ook een gratis programma bedoelde ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor niet-techneuten zijn
www.greetz.nl
www.hallmark.nl
www.kaartje2go.nl
enorm geschikt.
Ik heb zelfs tijdens mijn vakantie foto's gemaakt, op mijn laptop gezet en vervolgens via die sites als ansichtkaart naar Nederland laten sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, werkt goed. +