Ik heb een tweede beeldscherm gekoppeld aan mijn pc. Bestaat er software zodat ik ook op het tweede beeldscherm het start menu heb?

Toegevoegd na 1 minuut:
Nu heb ik windows media center, en kan ik tv afspelen op dat tweede beeldscherm door de balk van windows media center naar rechts te slepen zodat die overgaat naar mijn tweede beeldscherm.

Handiger is natuurlijk dat ik gewoon windows media center op het tweede beeldscherm kan openen door het startmenu of door de snelkoppeling die staat op het eerste beeldscherm.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.7K

Het beste antwoord

Dit kan, ik gebruik hier het programma DisplayFusion voor: http://www.displayfusion.com/

Je krijgt een taakbalk op het 2de scherm, het programma heeft handige opties voor wallpapers op beide schermen te krijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je een programma naar het andere scherm wilt plaatsen, doe je dit door te slepen, of door met middelste muisknop op de bovenste balk van het venster te klikken.
De volgende keer dat je ditzelfde programma opent, opent het automatisch in het scherm dat je de vorige keer hebt ingesteld.

Toegevoegd na 2 minuten:
Totale lijst met functies van Display Fusion:
* Advanced Multi-Monitor Taskbar support
* Use a different wallpaper image on each monitor, or span an image across all of your monitors
* Integrated Flickr.com image search & download
* Integrated Vladstudio.com image search & download
* Drag or middle-click the titlebar of maximized windows to move them between monitors
* Snap windows to the edge of your monitor, or even to other application windows
* Customizable HotKeys to manage your desktop windows
* Customizable TitleBar Buttons to manage your desktop windows
* Support for over 25 different languages

Toegevoegd na 3 minuten:
De meeste opties zijn helaas alleen in de betaalde versie.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kunt natuurlijk die snelkoppeling op je tweede scherm leggen. Als je het media center op je tweede scherm op vol formaat vergroot, opent hij de volgende keer ook automatisch op het tweede scherm (dat is alleen helaas niet bij alle applicaties zo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat kun je doen met nividia
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
WAt kun je doen met Nvidia? Nvidia is een type voor een grafische kaart en sommige Nvidia kaarten hebben software waarmee je instellingen kunt veranderen.
Maar wie zegt dat de vraagsteller een Nvidia videokaart heeft? Raar antwoord, chef.
Kimath
13 jaar geleden
iets meer uitleg graag, waar kun je die optie precies vinden die de vraagsteller zoekt?
Nvidia is een merk van videokaart, moet je ergens in de instellingen van de software iets veranderen?