Wie weet er nog een ander programma naast Movie Maker waarmee je filmpjes kan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (5)

Ik gebruik zelf Sony Vegas pro (best wel uitgebreid)
Maar heb hiervoor ook Pinnacle Studio en Ulead gebruikt.

Allemaal fijne programma's maar ik vind Sony Vegas het beste :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad zoals hierboven staat is Sony Vegas (Pro) erg fijn om mee te werken. Je hebt ook nog Premiere maar daarvoor moet je aardig overweg kunnen adobe programma's. After Effects ook van Adobe is meer voor intro's, deze raad ik je af. En tegenwoordig heeft Youtube ook een ingebouwd videobewerkt programma, deze is niet veel uitgebreider dan Movie Maker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iMovie, die is voor apple, maar die kan je vast ook wel op een andere computer downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind zelf Adobe Premiere elements geweldig. Dat is de consumentenversie. Je kunt daar behoorlijk goed mee editten en is aan te raden als je verschillende video en geluidsporen wilt gebruiken en echt wil monteren.

Heel makkelijk in gebruik en reuze leuk is Muvee Reveil. Dat kan je eens gratis uitproberen. Werkt verrassend goed zonder uitgebreide editting (dat wordt namelijk softwarematig en geautomatiseerd gedaan). Ik vind dit een van de leukste programma's.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bijgaande ook een top tien van videobewerking software:

- CyberLink PowerDirector
- Corel VideoStudio Pro X3
- Adobe Premiere Elements
- Magix Movie Edit Pro
- Pinnacle Studio
- Roxio Creator
- Sony Vegas Movie Studio Platinum
- ShowBiz DVD
- Corel DVD
- Movie Factory
- Power Producer

Toegevoegd na 3 minuten:
Muvee Reveil is een product waarbij je al je filmpjes, foto's en geluid selecteert en aangeeft hoe lang de film moet zijn en welke stijl. Het resultaat is verbluffend. Je kunt er ook eenvoudig mee editten en het resultaat kan gestuurd worden door aan te geven welke delen van de bronfilms je leuk vindt en welke niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtig antwoord. plusje van mij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor de compensatie van de minkukel. Wat hier nu fout aan is snap ik niet.
Ik vind Magix Video deluxe heel erg goed

Kees Kist uit Nijmegen