Ik wil een lyrics maker hebben voor liedjes waar ik een filmpje over ga maken, wie weet er wat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.5K

Het beste antwoord

Wat mij hierover te binnen schiet is dat je bijvoorbeeld op youtube, zelf lyrics kunt toevoegen met en editor.
Dus als jij je filmpje uploadt naar Youtube, dan kun je zelf je lyrics toevoegen.

Verder moet dat ook mogelijk zijn met programmaatjes/software, maar eigenlijk wil ik dan even weten WAAR je dat filmpje mee aan het maken bent?

Doe je dia slides met powerpoint? om dat later te verwerken tot filmpje? dan kun je tekstvakken invoegen met de bijbehorende lyrics.

Gebruik je video bewerkingssoftware? dan heb je kans dat je binnen dat videobewerkingsprogramma je lyrics kan toevoegen.

Verder, als je dus zelf je lyrics gaat toevoegen, kun je ze ook opzoeken op google, zo: " naam liedje: lyrics"

en dan vind je de bijbehorende lyrics.

Als dit niet is wat je bedoelt, dan graag nog wat meer info! :-))

Toegevoegd na 1 minuut:
Sommige video bewerkings software heeft een modus om ondertitels toe te voegen.... Dat is dus ook een mogelijkheid om lyrics in te voegen in een filmpje.

Toegevoegd na 2 minuten:
* Misschien heb je iets aan windows movie maker? hier een video tutorial over hoe dan de lyrics te doen.

Toegevoegd na 6 minuten:
* O ja, het hangt ook af van je besturingssysteem, wat je precies allemaal kunt doen.

Toegevoegd na 1 uur:
* Binnen Windows Live Moviemaker Beta, zit er toch niks anders op dan op het knopje "bijschrift" te klikken, en van daar verder te werken om je lyrics handmatig te integreren.