Nee, Visual Basic zit niet standaard bij Windows.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier kun je gratis versies van Microsofts ontwikkelomgevingen downloaden:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het dan gratis te verkrijgen of kost het geld ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat er wel een gratis versie te downloaden is bij Microsoft (van Visual C++ kan dat immers ook). Even zoeken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie toevoeging...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij liep al, dank je
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waw, weer een min bij een antwoord dat gewoon klopt en waar ik ook nog tijd in heb gestoken om "onderzoek" te doen. Ik hou ook van jou, mijn minnaar :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap die min ook niet helemaal. +

Andere antwoorden (1)

Nee Visual Basic is niet gratis. Visual Basic for Applications is dat wel en te starten vanuit o.a. Excel vanuit het 'developer' menu. Voordeel is dat je voorgedefinieerde objecten kunt gebruiken, nadeel is dat het voornamelijk Excel georienteerd is.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Euh, niet gratis? De Express-edities van alle Microsoft-ontwikkelomgevingen zijn gratis. Zie de link bij mijn antwoord.
paulus811
13 jaar geleden
Ok, dan heb jij gelijk. Ik heb het zelf ooit een keer aan moeten schaffen, vandaar mijn antwoord. Dank dat je het hebt rechtgezet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, "vroeger" moest je alles kopen bij Microsoft. En natuurlijk ontbreken er bij de Express-edities zaken die een gevorderde ontwikkelaar soms wel nodig heeft, dus dan zal je alsnog een uitgebreider pakket moeten kopen.