Server 2008 server Kan geen vertrouwensrelatie tot stand brengen tussen dit werkstation en het primaire domein?

Server opnieuw geinstaleert en vervolgens op iedere computer in huis dit probleem. de clients draaien windows 7 ultimate en vista ultimate. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.4K

Het beste antwoord

Ik denk dat je de computers opnieuw moet aanmelden in/bij het domein.
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was het maar zo eenvoudig, het probleem zit veel dieper helaas, en ik heb veel gegoogled en oplossingen geprobeerd zonder succes.
rose
13 jaar geleden
Even voor de goede orde: je hebt ze wel opnieuw aangemeld...?
rose
13 jaar geleden
Ik hou namelijk wel van dit soort problemen, maar dan moet ik wel info krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook, zelfs met nieuwe namen, niets gaat. Is bekend probleem v/d laatste tijd. Maar is nog geen goee oplossing
rose
13 jaar geleden
OK. Probeer het nog eens opnieuw. Haal je computers uit het domein (lokaal inloggen al administrator en in een werkgroep hangen). Verwijder alle computeraccounts in de active directory. Start de server opnieuw op. Voeg nu één computer toe aan het domein en kijk wat er gebeurt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een schone installatie gedaan van server 2008, uit wanhoop gedaan vandaag als laatste poging. En in de container computers de clients opnieuw erin gezet (in tweede instantie zelfs met een nieuwe computernaam en deze ook op de client gewijzigd, maar ook dit werkt niet, Toch is het netwerk er wel, kan ook gewoon alles zien, alleen niet meer inloggen. Als ik hard buiten het netwerk inlog kom ik wel op de client en kan ik de server wel benaderen met remote desktop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook jouw voorstel werkt niet, dat was het eerste wat ik deed.
rose
13 jaar geleden
Tja, mijn gevoel zegt dat ik in de juiste richting zoek, ik zou ter plekke moeten kijken. Ik zou het echt nog een keer stap voor stap doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit zelf ook in de ICT, maar dat terzijde. Wat jij voorstelt heb ik al vele malen gedaan, en ook de computernamen gewijzigd. Maar niks werkt. Ga morgen MS maar eens bellen, zelf vermoed ik dat het probleem in een vista/windows 7 update zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probleem is dat er veel oplossingen op het web staan, maar geen een werkt http://blogs.microsoft.nl/blogs/tonykrijnen/archive/2008/06/20/kan-geen-vertrouwensrelatie-tot-stand-brengen-tussen-dit-werkstation-en-het-primaire-domein.aspx
rose
13 jaar geleden
Ok, ok, ik vat em. Maar wel een intrigerend probleem...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is een leuk probleem als het een ander overkomt. Ben nu vijf dagen bezig zonder succes, kan je zeggen dat je dan niet vrolijk wordt, maar bedankt.
rose
13 jaar geleden
Sorry, ik snap dat het kloten is. Sterkte! (en hou me op de hoogte?)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe ik zeker, ik overweeg nu server 2003 te installeren en vervolgens een upgrade uit te voeren naar 2008 als alles weer werkt. Maar dat ga ik morgenavond eens proberen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, netwerk draait weer. De truuk is een nieuwe domeinnaam aan te maken en al je clients een nieuwe computernaam te geven, was even puzzelen maar het werkt weer. Dit wil je dus niet meemaken, 10 punten voor het meedenken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oke, netwerk draait weer. De truuk is een nieuwe domeinnaam aan te maken en al je clients een nieuwe computernaam te geven, was even puzzelen maar het werkt weer.
Dit wil je dus niet meemaken, 10 punten voor het meedenken.