Welke websites zijn geschikt voor Getting Things Done (GTD), hebben ook een Android app en staan in synchronisatie met elkaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Zelf gebruik ik de site Remember the Milk als To-Do lijst.
http://www.rememberthemilk.com
Gratis account aanmaken, en ze hebben een iPhone en Android app. http://www.rememberthemilk.com/services/android/
Maar die apps zijn alleen te gebruiken bij een pro account (dat kost $25 per jaar).

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat ook een goede site is, is Rescuetime: https://www.rescuetime.com/

RescueTime is a tool that allows you to easily understand and optimize how you spend your time and attention. One of the most important things about RescueTime is that there is NO DATA ENTRY. You install a small application on your computer and we magically track what software and which web sites are actively being used.

Die heeft helaas geen Android app voor zover ik weet, maar je kunt wel + en - geven aan allerlei apps en sites, en je kunt na een tijd precies zijn waar je de meeste tijd aan besteed.
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rescuetime is niet echt een GTD app, maar meer een tracker op welke websites je bent geweest en die websites kun je dan weer categoriseren. Heb het geinstalleerd maar gebruik het amper. In het begin is het leuk om te zien dat je toch wel productief bent maar later i niet zo spannend meer. RTM vind ik niet zo heel geweldig qua interface. En het feit dat ze kosten in rekening brengen voor de apps is ook niet tof.
Kimath
13 jaar geleden
Ik weet dat het niet helemaal is wat je bedoelde, maar dat zijn de enige die ik ken.