Hoe komt het dat Chrome opeens webpagina's heel traag laadt?

Als ik het adres intik en afsluit met een 'Enter' dan verdwijnt het adres en wordt de pagina pas na ongeveer een minuut geladen. Internet Explorer en Firefox werken deze keer wel goed (in ieder geval sneller dan Chrome). Maar als ik eenmaal een pagina voor me heb kan ik alles gewoon snel aanklikken. Een nieuwe pagina openen door op een link te klikken gaat prima maar zelf intikken schijnt een probleem te zijn...

Toegevoegd na 34 minuten:
Opvallend: op mijn ene computer wel maar op de andere niet. Beide Windows 7 64-bits Ultimate.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel irritant vind ik. En opvallen: op mijn ene computer wel maar op de andere niet. Beide Windows 7 64-bits Ultimate.

Het beste antwoord

Dan zou ik voorstellen op Chrome volledig van u pc te verwijderen, ook even een registry clean doen (via het programma genaamd Ccleaner).

Vervolgens kan je Chrome opnieuw installeren en zou het probleem verholpen moeten zijn.