je kan hem uit of focus plaatsen en om-kleuren, een truc uit de grafisce industrie maar fraai wordt het niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je foto uit elkaar trekken in en vierkleurenstel en vervolgens out of focus in twee kleuren weergeven brilletje op en klaar drie D

Andere antwoorden (1)

gebruik anamaker
ik weet niet meer precies hoe het werkt maar in het programma moet je een foto over een andere foto plaatsen en dan kan je m verschuiven tot je een goed 3d beeld hebt.
Misschien zijn er ergens nog tutorials te vinden