Hoe krijg je je drop-down menu-entries weer terug in Firefox als je die hebt uitgezet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
F11 ????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, werkt helaas niet (da's ook meer bedoeld om het hele window te gebruiken voor het presenteren van de de content).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik begreep/ begrijp ook niet helemaal wat je bedoelt in je vraag;-) RECHTSklikken in menubalk, en daar "balken" selecteren/ deselecteren? Anders misschien hier (veelal Engels): http://www.google.com/search?q=drop-down%20menu-entries%20Firefox&hl=nl&source=lnt&sa=X&ei=_0KKTNzGE5SLOOma0I4L&ved=0CAUQpwU
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik snap de vraag ook niet. Kun je het beter uitleggen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Onder het menu View heb ik in de entry Toolbars het menu afgevinkt (vraag me niet waarom) maar vanaf dat moment was ik de hele menu-balk kwijt. Mijn vraag was: hoe krijg ik die terug.
Weet ik inmiddels: je moet even de ALT-toets aanraken dan krijg je (tijdelijk) de menu-balk terug en dan kun je het menu weer aanvinken.
Bedankt voor de hulp, ik laat deze vraag nog even staan, dan kun je het antwoord lezen en dan sluit ik 'm af.
Je mag trouwens ook wel dit antwoord invullen dan kan ik de vraag daarmee afsluiten (ter lering en vermaak van anderen).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeh, gratis puntjes!

Het beste antwoord

Druk de Alt-toets in, dan verschijnt het menu. Vink het menu vervolgens weer aan (View -> Toolbars, of Beeld -> Werkbalken).

(tjonge hoe kom ik erop)